0
Je winkelwagen
0
Je winkelwagen

Verzenden en retourneren

Verzenden

Heb je jouw bestelling voor 15:00 uur geplaatst? Dan proberen wij je pakket dezelfde werkdag nog te verwerken. We houden je per e-mail op de hoogte van de status van de bestelling. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van je bestelling en waar de bestelling naartoe gaat.

De kosten voor een brievenbus pakket zijn € 4,95 (NL). De kosten voor een standaard pakket zijn € 6,95 (NL). Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis geleverd in Nederland. De verzendkosten voor Belgie bedragen standaard € 8,95.

Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur een e-mail naar klantenservice@tedz.nl met daarin je ordernummer en het product of de producten die je wilt retourneren. Vervolgens nemen we contact met je op voor het maken van een retourafspraak.

Je retour wordt alleen in behandeling genomen mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet: – De producten dienen in de originele verpakking retour te worden gestuurd. – Door jou beschadigde of gebruikte producten worden niet retour genomen. – Een product mag uitgepakt zijn, maar geen sporen van gebruik bevatten en dient in dezelfde staat teruggestuurd te worden.

Retourzendingen die niet aan deze voorwaarden voldoen, worden niet geaccepteerd. De retourkosten zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van de grootte van je bestelling. De kosten voor een brievenbus pakket zijn € 4,95 (NL). De kosten voor een standaard pakket zijn € 6,95 (NL). De kosten voor Belgie bedragen € 8,95.

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, gaan we controleren of je retourzending aan de juiste voorwaarden voldoet. Is dit het geval? Dan storten wij het aankoopbedrag, na aftrek van de retourkosten, binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

We proberen het natuurlijk te voorkomen, maar het kan helaas altijd voorkomen dat een artikel bij ontvangst al defect is. Daarnaast is het ook mogelijk dat je bestelling foutief of incompleet is. Mocht dit het geval zijn, dan lossen we dit uiteraard voor je op. Stuur een e-mail met uitleg en indien mogelijk een foto naar klantenservice@tedz.nl.

Garantie en klachten

Heb je een klacht over een van onze producten? Wij lossen dit graag goed voor je op. Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar klantenservice@tedz.nl. Binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.

Onze producten zijn allen met de grootste zorg met de hand gemaakt. De garantietermijn bedraagt 1 jaar. De garantie is ongeldig voor elk product dat op enige wijze is gewijzigd of beschadigd door menselijk gebruik. Noch op accidentele of opzettelijke beschadiging van het product, noch op gebruik van het product dat niet conform de productinstructies is gebruikt. Deze uitdrukkelijke garantie wordt verstrekt in plaats van alle andere garanties, expliciet of impliciet.